سوالات متداول کاربران پروتکنیک

Frequently asked questions of Protechnique users

ما طراحی تم گرافیکی سایت را، کاملا مطابق با میل و سلیقه خود شما و اختصاصی موضوع کسب و کارتان طراحی می‌کنیم و شما را مخیر به استفاده از قالب‌های پیش‌ساخته! یا پوسته‌های آماده نمی‌کنیم! دست ما در طراحی گرافیکی کاملا باز است و مدعی هستیم مشتری ما هر سایت داخلی یا خارجی را پسند کند، امکان الگوبرداری و کار مثل آن را داریم و تم ظاهری سایت را از صفر تا صد سفارشی شما انجام می‌دهیم.

قیمت پروژه‌های طراحی سایت در پروتکنیک :

قیمت پایه  3 تومان تا بالای 100 تومان در نوسان است.(مناسب با بودجه و درخواست  شما)

معمولا پروژه های طراحی سایت ما از 1 هفته تا 10 روز بیشتر به طول نمی‌انجامد که بخش اعظم این زمان مصروف طراحی شماتیک ظاهری و تم گرافیکی سایت کاملا مطابق با میل خودتان و اختصاصی شما می‌شود.

برای اینکه بتوانیم در قالب یک پیش‌فاکتور دقیق،‌ پروژه شما را اعلام زمان و هزینه کنیم، یک فرایندی داریم به نام نیازسنجی. یک فرم الکترونیک آنلاین چند‌مرحله‌ای، مشتمل بر یک سری سوالات استاندارد شده بین‌المللی، که شما به عنوان صاحب سایت به این سوالات خواهید اندیشید و پاسخ خواهید داد. وقتی فرم را تکمیل کردید، پاسخنامه شما بدست ما خواهد رسید و حدود و ثغور پروژه‌تان، کاملا بر ما روشن شده و به لطف خدا، در اسرع وقت، ارزیابی دقیق زمان و هزینه خود را، در قالب پیش‌فاکتوری به ایمیل شما، ارسال خواهیم نمود.

  • ۱۰٪ فنی (تکنیکال سئو) است و به شرکت طراح شما مربوط است : شامل رعایت قواعدی در طراحی و برنامه‌نویسی سایت شما که متضمن نمایش بهینه محتوای سایت شما به ربات‌های موتورهای جستجو، بالاخص گوگل باشد. ما این سئوی ده درصدی را، برای شما و همه مشتریان خود ، علی السویه، انجام می‌دهیم.
  • ۹۰٪ محتوایی است و باید توسط خود شما صورت پذیرد : بخش مهمتر کار، تولید محتوا است. محتوایی دست اول، غیر کپی و با کیفیت که گوگل بار اول آن را در سایت شما ببیند و متن آن فاخر و خواندنی باشد تا کاربر نیمه‌کاره خواندن آن را رها نکند. تولید چنین محتوای با کیفیتی در حوزه موضوعی سایت شما، کار خود شماست!

در یک کلام پشتیبانی ما خیرخواه، پاسخگو و متخصص در حل مشکلات احتمالی و گوش بزنگ خدمت به مشتریان عزیز است. البته بروزرسانی و آپدیت محتوا و مطالب سایت، توسط خودتان به‌راحتی و بی‌نیاز به تخصص خاص یا وابستگی به شرکت طراح اتفاق می‌افتد. با این حساب پشتیبانی ما شامل مواقعی است که :

  • بخشی از سایت عملکردی نامعمول پیدا کند یا دچار اشکالی شود…
  • برای شما درباره کار کردن با بخشی سوالی پیش بیاید…
  • تغییری در صفحه‌ای داده‌اید یا آپدیت محتوایی کرده‌اید که دچار اشکال به‌هم‌ریختگی در نمایش است
  • می‌خواهید کارکرد تازه‌ای به سایت بیفزایید، زبان جدید اضافه کنید و …

به شرط اینکه با اشتیاق هر روز یاد بگیرید بروز باشید و اطلاعات کافی درباره کارتون بدست بیارید ، در کارتون درجه یک باشید و اصول بازار رو بلد باشید چرا که نه! 

یادگیری سئو نسبت به طراحی سایت راحتره نهایتا 3 الی 6 ماه میتونید سئو رو کاملا یاد بگیرید و به راحتی پروژه بگیرید.

درآمد سئو عالیه.شما به دو صورت میتونید کار کنید در بحث سئو.

1)سئو رو یاد بگیری برای شرکت های مختلف کار کنی و هزینه دریافت کنی.

2) برا خودتون یک سایت فروشگاهی ، خدماتی یا آموزشی راه اندازی کنید ، سئوش کنید و  از طریق فروش محصولات یا خدماتتون به درآمد برسید.

در مرحله اول باید بدونید برای جه بازاری و چه افرادی قراره کسب و کار راه اندازی کنید منظورم اینه که بازار هدفتون رو مشخص کنید.با دونستن این موضوع میتونید بطور تقریبی محاسبه کنید که چه میزان سرمایه برای راه اندازی کسب و کار نیاز دارید.

بله تیم پشتیبانی ما یک ویدئوی آموزشی برای شما تهیه میکنن و از طریق ایمیل یا تلگرام براتون ارسال میشه.

اگر روحیه تیمی دارید کار گروهی خیلی سریع تر و راحتر پیش میره ، البته انتخاب افراد تیم و تعهدشون به تیم خیلی خیلی مهمه.اگه هم فکر میکنید انفرادی کار کردن براتون بهتره و سریعتر نتیجه میگیرید پس انفرادی کار کنید.