تولید محتوا، یکی از کارهای بسیار مهم برای موفقیت در رقابتهای بازاریابی پیوسته است.
هنگامی که روی صفحه وب سایت شما مطالب فراوانی مثل تصاویر، ویدئوها، مقالات، پستهای چندرسانهای شبکههای اجتماعی و… ظاهر میشوند.
شما باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت نیاز است تا این حجم اطلاعات را با توجه به استراتژی بازاریابی خود برای بازدیدکنندگان جدید دستهبندی کنید.
اگر شما مدیر یک سایت هستید، یکی از مسولیت های مهم شما بازاریابی می باشد و مهمترین کاری باید به طور پیوسته انجام دهید تولید محتوا است.
ما 3 نکته بسیار مهم و درعینحال ساده را برای اینکه یک بازاریاب بتواند روی کارش تمرکز داشته باشد و زمان و انرژیاش را مدیریت کند، در نظر گرفتهایم.

همانند یک رئیس به کار خود نظارت داشته باشید و معاون خود باشید.
فعالیت بازاریابی یک رقابت است و برای رسیدن به شرایط مناسب در کسب و کار، مسیر سختی در پیش رو میباشد.
لازمه آن صرف زمان، انرژی و خلاقیت است.
اگر شما نتوانید یک فضای خلاقانه و پویا در کار خود فراهم کنید، شاید شخصی دیگر جای شما را بگیرد و آن کار را به درستی انجام دهد.
به عنوان مثال یک محصول جدید در دنیای تکنولوژی و دیجیتال را در نظر بگیرید که در سطح جهان عرضهشده است.
اگر شما نتوانید با سبک و شیوه خودتان آن محصول را بازاریابی کنید، شخص دیگری این کار را میکند.
شما باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفته است برای آن محصول زمینهسازی و محتوا سازی کنید.
مثلاً اگر محصول یک گوشی موبایل یا برنامههای آن است باید راجع به جزئیات و اطلاعاتی که مربوط به آن میشود فعالیت کنید و در رابطه با آن محتوا سازی کنید.

در به کارگیری اطلاعات شهامت کافی داشته باشید.
محتوایی که تولید می کنید بسیار مهم است، پس باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید، با مشاور بازاریابی خود مشورت کنید و بهترین ایده را عملی کنید.
مطالبی تولید کنید که برای مخاطب شما در حوزه ای که فعالیت می کنید مفید است و به آنها ارزش می دهد.
سعی کنید مشکلی را برطرف کنید و یا آموزشی کاربردی در اختیار کاربران خود قرار دهید.

به ارزش کارتان بی افزایید
همۀ محتویات و مضمونهایی که توسط خلاقیت شما ایجادشدهاند زمانی ارزشمند و معتبر میشوند که خودتان به آنها ارزش دهید.
نیازی نیست که شما محتویات و مضمونهایی خلق کنید که مردم را ملزم بهعوض کردن زندگی و یا کارشان و یا استراتژی زندگیشان کند؛ بلکه شما باید به بازدیدکنندگان خود حس اعتماد بدهید و آن چیزی که واقعاً به سود آنها میباشد را ارائه کنید.
در این حالت اگر چیزی را پیشنهاد میکنید مطمئن باشید که این پیشنهاد طوری ارائه میشود که خوانندگان با خواندن آن، شمارا مسئول و دلسوز بدانند.
در صورت خوب نبودن این پیشنهادها احتمالاً خوانندگان و بازدیدکنندگان خود را بهصورت پیدرپی از دست خواهید داد.
هنگامیکه در حال خلق کردن ایدهای جدید هستید ، از خود بپرسید آیا این اطلاعات میتوانند بهقدری جالب باشند که خوانندهها را مجاب به خواندن کند؟
یا اینکه فقط طبق عادت روزانه یا هفتگی در حال ارسال چنین مطالبی هستید؟
یا بهعبارتدیگر این کار را از روی اجبار انجام میدهید؟
به ارزش محتویات کارتان بی افزایید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و در کارتان موفق شوید.
در غیر این صورت نتیجه خود گویای کار شما خواهد بود.
کلام آخر
به سمت جلو حرکت کرده و خلاقیت به خرج دهید :
حواستان جمع باشد که در دنیای اطلاعات و بازاریابیها غرق نشوید.
خیلی ساده احتمال دارد انرژی شما به هدر برود.
در واقع بهجای اینکه این انرژی صرف خلاقیتهای فردی شود، با این کارها هدر میرود.
باشهامت و استراتژی پیش بروید و به تحقیق و خلق محتویات خودتان در سایت بپردازید و با پیچیده کردن مسائل و درگیر حواشی بازاریابی شدن برای خود مشکل ایجاد نکنید.
کارتان را با ارزشتر از پیش کنید و برای کاری که میکنید احترام و ارزش قائل شوید.
امیدوارم این مقاله به دردت بخوره